..

förlåt att jag inte bloggat men har inte hunnit/orkat.
torsdan hände inte så mycket.
vi hade ju också möte efter skolan :)
fredagen hade vi hissaprov, det var svårt
och det är bra  om jag ens är godkänd.
sen var jag ju o rida :D
jag hade Bambi♥, Daniela Daisy,
Alexandra Ginger♥, Wilma Gb♥,
Melanie Camu, Jill Cilly och Amelie Santtu.
vi hoppa o de gick vell helt ok ;)
vi red också 1 timma o 20 minuter :DD
på lördagen var jag till Dani :))
vi pratade mest och hade roligt :)
sen for jag, Dani o tessi ti mitt o prata o de här istället för att va på byn ;)
söndagen var jag bara hemma och hade ont i halsen..
o sen va mommo, fammo o min farbror hit o äta!
var också ute mycket.
idag har jag bara varit hemma.
hade jätteont i halsen imorse och så mådde jag konstigt så
jag stannade hemma.
har bara luggit framför datorn och sen har jag sovit lite.
skall se om jag orkar meij till skolan imoron..
fast här var kort om vad som hänt,
måste läsa på prov lite och orkar inte skriva så mycket.
kommer inte blogga så mycket nu..
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0