torsdagen hände inte så mycket..
fredagen var riktigt rolig :)
sexorna var på besök,
och det var ju väneleverna som tog hand om den
så missade tre första timmarna :'D
gick nog riktigt bra, iaf bättre än vad jag hade trott! :)
sen ridningen, gick också helt okej :)
jag hade Bambi♥, Wilma Gb♥, Heidi Ginger♥,
Dani Daisy, Alexandra Santtu, Melanie Skrutte och Jill Cilly!
vi hoppa igen och det var jätteroligt :DD
och inget hände mig typ fast det var fredagen den 13:onde!
nästa vecka på ridningen är det bara jag och Alexandra♥,
sen Heidi och två av hennes kompisar,
och jag hoppas massor på att jag får Gb♥ :)
sen på fredagkvällen så rev jag massor av tapeter eftersom vi skall tapetsera och
jag hade tråkigt.
lördagen (igår) var jätterolig.
jag, Alexandra och Dani var ju till stan.
vi skulle hem med buss,
först tog det länge innan vi hittade busstationen,
sen så trodde vi att vi inte skulle med en buss som kom så jaa,
vi blev o vänta o sen kom Alexandras mamma fram till att det ändå var den..
Hennes mamma hade varit till Helsingfors o kom med den bussen.
så vi fick sen istället åka hem med Alexandra o dom :))
sen var det ju eurovision och låten som vann var nog helt ok!
idag vaknade jag först 12 :o
och måste göra maassor med läxor,
och öva på prov!
vi skall ju till Nagu imoron♥♥ :D
vi far redan halv 4-4 så :)
men bloggar kanske senare idag eftersom jag nog skall börja klä
på mig nu..
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0