..

skolan var ganska lätt!
på hanttan blev jag klar med min huppari :D
sen hade vi religionsprov vilket var ganska lätt :)
sen modda som vi var vid datorn,
matematik där vi bara fick prata
och sen historia där vi skrev uppsats!
vi fick också veta vad vi hade i geografiproven
och jag är väldigt nöjd eftersom jag alltid brukar få
dåligt men nu hade jag 8½ :'D
var också med scooter idag så var hemma lite tidigare än vanligt :)
sen ridningen var jobbigaste på länge typ.. :/
jag hade Bambi, hon var helt jättejobbig idag och det gick helt jätteskit,
Susanna hade Ginger, Maija Daisy, Alexandra Santtu och sedan
någon nybörjare som red halvtimme och hade Gb.
jag får aldrig Gb :'(
iaf så M & S så fick inte hästarna i galopp såå alltid då jag
skulle galoppera så fick jag bara göra det en bit fast det skulle
vara 2 långsidor + en halv sen ennu
och sen så gick det annors också helt skit!
men hoppas det går bättre nästa gång..
har inte gjort något annat idag..
jag hatar att varenda jävla dag bli påmind om samma sak,
varenda dag!
bli påmind hur hatad jag är,
på ett eller annat sätt.
hatad av alla,
det märker jag själv, fast det kanske inte märks..
orkar fan inte mer snart med allt detta..

men bloggar kanske mer imoron..
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0