...

...De ha hänt jätte mycket under de här veckorna månaderna !
Vet int rikit hur länge jag har varit borta från blogg.se !
Men jag & Alexandra & Alexandra var ju till Nagu vi tittade på ridläger platsen som vi skall fara på till sommaren :) ♥
Alexandra fick leda in en häst som hetta Andy ( Andy Dart ) !
För den och en annan häst hade börjat bråka i hagen !
Vi tittade då lite runt där och så !
Sedan fick vi alla 3 leda in de småa fjordingarna !
Jag Mysse , Alexandra Sally , Alexandra Pontus :)
Mysse var då super söt ! ( Kommer säkert en bild på honom efter rid lägret ) :)

Sedan har de varit Staffetkarnevalen ! ♥
Vi åkte dit med bussen från skolan ända till Helsingfors :)
( Ja vet inte rikit när vi kom fram dit )
Men i alla fall då som vi kom fram så fick vi titta på då nåra andra sprang sen så var det vår tur att springa 600 meter !
Då vi hade sprunit klart gick vi till omklädningrummet och byta om !
Vi skulle fara och äta till Hesburger efter att vi hade sprungit 600 meter !
Vi åt där och sedan efter det for jag Amanda & Jill & Marika och köpte älgar xd ♥
Och så köpte vi ett armband ! xd
Sedan var det bara att fara till omklädningrummet igen och byta om och så skulle vi springa 5 x 80 ! ♥
Vi kom 2 : a eller 3 : a !
Kommer inte rikit i håg ! xd
Sedan då vi åkte hem med bussen var det jätte roligt xd
Då  jag hade kommit hem gick jag och duscha och sedan o sova ! ♥

De va de typ viktigaste som har hänt nu !
Under dagarna som jag inte har bloggat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0