Jaa.a

Vet int alls va ja ska skriva nu ://
borde läsa på enkka prove en gång å sen en
gång igenom geggan men ork int liksom ://
Ida sluta ja redan klockan 2 från skolan och så for
jag till läkaren... int jord dom någå utan vi bara tala
å så ska ja få en tid ti Åbolans iställe -.-'' nåjjaa
hoppas dom gör nån ändring på de hä nu sen så ja slipper
springa på alla världens olika blodprover osv.. ha liksom
fått leidon på de nu redan... dom tar sama blodprov fler gånger
å sama svar alla gånger ofc... så hoppas dom fattar att ta någå
annat blodprov i Åbolans eller procktest... Nåjaa int ska ja blogga om de nu mer
men att... Då ja kom hem så va de helt mega fint väder ute så jag
Mamma, pappa å fredrik drack kaffe ute och åt glass ;D <33 MUMS<3
Sen kom jag in och va på datan och sen for jag ut me hundn...
Nu siter ja bara här å bloggar å vet int rikit va ja ska skriva ://
bloggar senare om ja har någå att berätta :PP Men Moiiin på eeer <333

en bild från sommaren 2010<333


Kommentarer
Postat av: Anna

SV: jag är ca 1,63m<3

2011-05-10 @ 19:20:56
URL: http://Blackmolly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0