ledig!

har varit ledig idag :'D
vi hade ju föräldraprao men var igår med mamma
och städa för kunde inte fara med idag.
så har varit ledig :)
men var ner till bruke en sväng iaf..
igår var jag ju först i skolan,
var en lätt dag :')
först hade vi engelska, sedan matteförhör som inte gick något vidare,
sen finska och där hade vi levyraati.
sen skulle vi ha timme med fysikläraren,
men han kom aldrig,
så vi fick typ "håltimme" eller vi hade väntat 25 minuter så kom
finskaläraren och sa att vi kunde gå o äta
då läraren vi skulle ha inte hade kommit,
sen 10 över då vi egentligen skulle gå o äta kommer han
och inte ens visste att han sku ha oss ;P
sen följande timme så såg vi på film
och sedan var vi till söderlångvik för att se på någon
utställning och sen fick vi köpa glass.
sen lite senare under dagen
var vi för att städa då.
eller jag och L för hans mamma jobbar åt min mamma typ ;)
men iaf så under föräldrapraon så tvättade jag golv, wc,
damsugade och städade köket.
vi var till 2 ställen så i första stället så tvättade jag wc:n och damsugade
och i andra det andra, och så var det ju samma sak till L men bara att där jag
tvättade golv + städade köket gjorde han det som jag gjort i det första ;)
sen var vi hemma kanske halv 10,
för vi var och hälsa på mommo också!
sen har jag inte gjort så mycket annat sen jag senast bloggade !
imoron  skall jag ju o rida med :)
nu är det bara 38 dagar kvar♥
men bloggar mer imoron eller något sånt ;)
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0