onsdag

vittus jävla cp data!
skrev just ett långt inlägg o så försvann det -.-
så berättar bara kort nu..
var igår till skolan.
scootern startade inte på morgonen så fick åka bil,
skulle sen gå hem men vår granne kom förbi så jag fick åka! :)
på gymnastiken gick jag medan de andra sprang.
vi hade boboll och då det lag jag var på skulle vara "ute"
så fick jag plötsligt huvudvärk, började må illa,
blev yr och såg ingenting
så hamnade fara i skuggan. -.-'
idag var vell en ok dag.
vi hade kemiprov som gick helt enkelt sagt,
upp åt reven! :/
tur så har vi inte prov nu förrän nästa onsdag, och sen
på fredag religionsprov och det är sista :'D
bara 18 dagar kvar nu :))
längtar till måndagen♥
men nu orkar jag inte blogga mer,
så bloggar kanske imoron ;)
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0