:s

igår var det helt ok, hade ju möte efter skolan
och efter det orkade jag inte blogga..
idag har det varit en lätt dag!
först hade vi kemi, först städade vi våra skåp där vi har böckerna,
sen hade vi någo att man skulle gissa rätt flagga..
sen for vi till bio pony och såg på film 2 lektioner..
sen geografi där vi hade någon sorts frågesport..
sen gymnastik och där gick vi till stranden
och hade typ pickick.
sen hade vi skriftskola, sista gången eller övning + konfirmation
kvar då men jaa vi hade sluttentamen..
skall inte göra mycket idag..
imoron har vi någon skärgårdsbekantningsdag och jag hamnade i den
grupp där vi skall o segla med Eugenia -.-'
och jag HATAR att segla!!
det är ju nästan så man vill vara sjuk..
nåå men man får endå hoppas det blir en rolig dag..!
men nu skall jag städa lite i rummet tror jag,
sen skall jag iaf gå ut o klippa gräset..
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0